poniedziałek, 17 czerwca 2013

Zaczynamy

Witam wszystkich :)

     Może na początek się przedstawię.
Mam na imię Marlena i chodzę do pierwszej klasy liceum o profilu biomedycznym. Mam ogromną pasję jaką jest sport, a w szczególności siatkówka. Dlatego chciałabym się z Wami podzielić moimi przemyśleniami na różne sportowe tematy oraz ciekawostkami, których nie przeczytacie w profesjonalnych serwisach sportowych. 

     Ten blog skierowany jest zarówno do kibiców, ale także do tych którzy nie są do końca przekonani co w odbijaniu piłki może być ciekawego. Byłabym szczęśliwa, gdyby nawet jedna osoba z tej drugiej grupy, czytając mojego bloga złapała tego przysłowiowego "bakcyla". 
     Nie mam zamiaru zanudzać Was suchymi faktami, ponieważ zdaję sobie sprawę, że jest mnóstwo portali sportowych gdzie możecie poczytać profesjonalne artykuły. Mnie chodzi głównie o przedstawienie sportu w trochę innej i mam nadzieję ciekawszej formie.



       Na blogu znajdziecie: 

  • zapowiedzi najciekawszych meczów i imprez sportowych
  • moje (lekko stronnicze) opinie na różne sportowe i dookoła sportowe tematy
  • ciekawostki, których nie znajdziecie w serwisach informacyjnych
  • sylwetki najsławniejszych sportowców
  • prawdy i mity dotyczące zdrowego stylu życia
  • sport od kuchni czyli sportowcy poza boiskiem
  • sport pół żartem-pół serio
  • najpopularniejsze przyśpiewki kibiców
  • cytaty sportowe
  • wiele niespodzianek :)
     Kiedyś Zdzisław Ambroziak powiedział "Siatkówka jest bowiem sportem wyjątkowym", ja też tak uważam dlatego większa część bloga będzie poświęcona właśnie tej dyscyplinie. Nie będę się jednak ograniczać tylko do siatkówki, ponieważ chciałabym aby każdy z Was mógł znaleźć na tym blogu coś dla siebie.

     Z góry przepraszam za wszystkie ewentualne błędy i proszę o wyrozumiałość, ponieważ jest to mój pierwszy blog. 
     Jestem otwarta na Wasze propozycje dotyczące tematów i formy wpisów. Jeśli coś Wam się nie będzie podobało lub będziecie chcieli abym coś zmieniła to śmiało piszcie w komentarzach, a ja z pewnością wezmę to pod uwagę. Ja ze swojej strony mogę Wam obiecać, że będę się starała, aby blog był coraz ciekawszy i coraz chętniej przez Was odwiedzany. 

I to wszystko na dzisiaj :) 
Wyczekujcie kolejnego wpisu, który już wkrótce!

Pozdrawiam serdecznie :)



 

1 komentarz: